Батьки та діти
Права та обов'язки батьків
Як можна перетворити читання у захоплення
Щоб комп'ютер не був шкідливимАнкета для батьків першокласників
Екскурсія на АВК
Зустрічаємо майбутніх першачків!
Пам'ятка
батькам обдарованих дітей
• Створіть
безпечну психологічну атмосферу дитині в її пошуках, де вона могла б знайти
розраду у разі своїх розчарувань і невдач.
• Підтримуйте
здібності дитини до творчості й виявляйте співчуття до ранніх невдач. Уникайте
негативної оцінки творчих спроб дитини.
• Будьте
терпимі до несподіваних ідей, поважайте допитливість ідеї дитини. Намагайтесь
відповідати на всі запитання, навіть якщо вони вам здаються безглуздими.
• Залишайте
дитину одну і дозволяйте їй, якщо вона бажає, самій займатися своїми справами.
Надлишок опіки може обмежити творчість.
• Допомагайте
дитині формувати її систему цінностей, не обов'язково засновану на її системі
поглядів, щоб вона могла поважати себе і свої ідеї поряд з іншими ідеями та їх
носіями.
• Допомагайте
дитині задовольняти основні людські потреби, оскільки людина, енергія якої
скута основними потребами, рідко досягає висот у самовираженні.
• Допомагайте
дитині долати розчарування і сумніви, коли вона залишається сама в процесі не
зрозумілого ровесникам творчого пошуку: нехай дитина збереже свій творчий
імпульс.
• Поясніть, що
не на всі запитання дитини завжди можна відповісти однозначно. Для цього
потрібен час, а з боку дитини — терпіння. Вона має навчитися жити в інтелектуальному
напруженні, не відкидаючи своїх ідей.
• Допомагайте
дитині цінувати в собі творчу особистість. Однак її поведінка не має виходити
за межі пристойного.
•
Допомагайте дитині глибше пізнати себе. Виявляйте симпатію до її перших спроб
виразити таку ідею словами і зробити зрозумілою для оточення.
День відкритих дверей для батьків
18 листопада 2015 року для батьків учнів 1 – А класу був проведений
відкритий урок з читання. Темою уроку було закріплення знань про звукові
значення вивчених букв. Діти активно, старанно працювали на уроці. Батьки мали
змогу познайомитися з методами, формами роботи на уроці та реалізацією
нового Державного стандарту.
Я вважаю, що такі уроки дозволяють батькам ознайомитися
з вимогами до формування знань, умінь та навичок першокласників.
Класний керівник – Гречка Наталія
Миколаївна.
6 ГОЛОВНИХ «НЕ» ДЛЯ БАТЬКІВ.
- не порівнюйте свою дитину з Петею або Васею. Порівнюйте його тільки з ним «вчорашнім»: «ось раніше ти рахував до 5, тепер до 10, молодець!»;
- не покладайте на малюка свої надії і не озвучуйте йому їх: дитина відчуватиме провину, якщо щось не зможе;
- не розказуйте дитині про свої невдачі в школі — це закладе підсвідому негативну програму;
- не настроюйте малюка на те, що школа — це праця і там не солодко;
- не записуйте першокласника на додаткові заняття секції — нехай спочатку адаптується в школі;
- не залишайте дитину
на продовжений день, по можливості забирайте додому.
ТРЕНУЙТЕ УВАГУ І ПАМ'ЯТЬ, РОЗВИВАЙТЕ МИСЛЕННЯ.
Увага
1. Використовуйте дидактичні ігри з чіткими правилами.
2. Включайте дітей у виконання завдань за попередньо розробленим планом дій: створення будинків із конструктора, малюнки, орнаменти, аплікації, вироби, форми яких ви задаєте словесно або за допомогою схеми.
3. Тренуйте дітей у переказі розповідей, казок за схематичним планом, складеним вами.
4. Пропонуйте дітям: повторювати слова, цифри, речення, сказані вами; незакінчені фрази, які потрібно закінчити; запитання, на які необхідно відповісти.
5. Вчіть порівнювати, аналізувати зразок і результат своєї або чужої роботи, знаходити і виправляти помилки.
6. Частіше пропонуйте дітям, особливо з низьким показником розвитку уваги, вправи: у газеті, старій книзі на одній із сторінок закреслювати усі букви «а», намагаючись не пропускати їх. Завдання поступово можна ускладнити, попросивши дитину закреслити всі букви «а», обвести у кружечок усі букви «к», підкреслити всі букви «о».
Пам’ять
2. Включайте дітей у виконання завдань за попередньо розробленим планом дій: створення будинків із конструктора, малюнки, орнаменти, аплікації, вироби, форми яких ви задаєте словесно або за допомогою схеми.
3. Тренуйте дітей у переказі розповідей, казок за схематичним планом, складеним вами.
4. Пропонуйте дітям: повторювати слова, цифри, речення, сказані вами; незакінчені фрази, які потрібно закінчити; запитання, на які необхідно відповісти.
5. Вчіть порівнювати, аналізувати зразок і результат своєї або чужої роботи, знаходити і виправляти помилки.
6. Частіше пропонуйте дітям, особливо з низьким показником розвитку уваги, вправи: у газеті, старій книзі на одній із сторінок закреслювати усі букви «а», намагаючись не пропускати їх. Завдання поступово можна ускладнити, попросивши дитину закреслити всі букви «а», обвести у кружечок усі букви «к», підкреслити всі букви «о».
Пам’ять
1. Пояснюючи дітям новий матеріал і повторюючи пройдений, поєднуйте словесне пояснення з наочністю або із зображенням тих предметів або явищ, про які йдеться, використовуйте малюнки, таблиці, схеми.
2. Для поліпшення процесу запам’ятовування розвивайте у дітей уміння: аналізувати, виділяти у предметах зв'язки, ознаки, порівнювати предмети та явища між собою, знаходити в них подібності й відмінності; здійснювати узагальнення, поєднувати різні предмети за якимись загальними ознаками; класифікувати предмети та явища на основі узагальнення.
2. Для поліпшення процесу запам’ятовування розвивайте у дітей уміння: аналізувати, виділяти у предметах зв'язки, ознаки, порівнювати предмети та явища між собою, знаходити в них подібності й відмінності; здійснювати узагальнення, поєднувати різні предмети за якимись загальними ознаками; класифікувати предмети та явища на основі узагальнення.
Мислення
1. Розширюйте кругозір дітей, їхні основні уявлення про природні, соціальні явища, нагромаджуйте в дітей знання і враження, обговорюючи з ними прочитані книжки, аналізуючи поведінку людей.
2. Після читання вголос казок, розповідей, просіть дітей переказати почуте , відповісти на запитання, поставити свої.
3. Розвивайте вміння будувати розповідь за картинкою, планом, темою; допомагайте робити висновки, міркування.
4. Заняття з малювання, ліплення, виготовлення різних виробів повинні не тільки ключати копіювання зразка і відпрацювання окремих графічних навичок, а й розвивати вміння планомірно досліджувати предмети, фантазувати, уявляти.
5. Включайте в заняття завдання на порівняння пари предметів або явищ, класифікацію, узагальнення різних предметів за загальними ознаками, знаходження «зайвого слова» або зображення, не пов’язаного загальною ознакою з іншими, складання цілого з частин.
2. Після читання вголос казок, розповідей, просіть дітей переказати почуте , відповісти на запитання, поставити свої.
3. Розвивайте вміння будувати розповідь за картинкою, планом, темою; допомагайте робити висновки, міркування.
4. Заняття з малювання, ліплення, виготовлення різних виробів повинні не тільки ключати копіювання зразка і відпрацювання окремих графічних навичок, а й розвивати вміння планомірно досліджувати предмети, фантазувати, уявляти.
5. Включайте в заняття завдання на порівняння пари предметів або явищ, класифікацію, узагальнення різних предметів за загальними ознаками, знаходження «зайвого слова» або зображення, не пов’язаного загальною ознакою з іншими, складання цілого з частин.
Комментариев нет:
Отправить комментарий